Konu
SGK'ya 2.000TL borçlu çıktım
11-01-2024, 00:36:34
#15
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bana da tebligat gelmişti 6-7 k civarıydı galiba. ödemedim duruyor. çalışmadığımız zamanlar için borçlu çıkartıyorlar saçma sapan iş. sigortayı kullandığım dahi yok