ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşındayım hocam 2 sene boyunca sadece yaz tatillerinde çalıştım SGK girişim olsun diye.
Üniversiteye hazırlanıyorum mezun senemdeyim.
Sigorta girişiniz olduğunda yaşa bakılmıyor artık, diğer arkadaşların da dediği gibi tek şansınız gelir testi sanırım.