D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortalı olarak çalışmıyorsanız ve yeşil kart kapsamında değilseniz, GSS yani Genel sağlık sigortası primini her ay ödemek zorundasınız, ödemezseniz sağlık hizmeti alamazsınız. Ben yıllardır ödüyorum. 2 taksit geçerse, Yani 60 gün borcunuz olursa bile sağlık hizmeti almaya devam ediyorsunuz, fakat 1 yılda doktora hiç gitmeseniz bile 12 aylık GSS primini ödemeniz lazım, Geçenlerde 7000 lira ödemiştim bu gün 1900 lira daha ödedim.
malasef öyle...rahat 15 yıl oldu ben hastahaneye gitmeyeli.nadir gerek oluyor,her hastalandıgımda hastahaneye giden birisi degilim yani gerçekten kötü olmam gerek gitmem için o durumdada özele gidiyorum zaten,ama gss istemelerine engel olmuyor tabi bu.daha önce hep ödemiştim,bıraktım ödemeyi.bakalım ne olucak