istifa ediyorum, tecrübeli kişiler yardım!
27
●2.124
- 24-11-2023, 22:23:36arkadaşlar merhaba, bimde çalışıyorum son 4 5 aydır aylık 10-20 saat fazla çalıştım. müdür benim adıma imza atıp sanki fazla çalışmamışım gibi gösteriyor ve bunlar mesai saati olarakta verilmedi yani mesai ücreti verilmedi diye istifa dilekçesi hazırlayıp vermek istiyorum. tazminatımı almak istiyorum çok fazla mobingde yapılıyor örneğin geçen gün 1 saat geç kaldım diye müdür yemek yememe izin vermedi molanı 1 saat geç kalarak kullanmış oldun dedi. insanlara ve çevredeki esnafa tarihi geçmiş ürünler satılıyor ve bana da zorla satmam için baskı yapıyorlar artık bıktım. tazminatımı alıp bu işten kurtulmak istiyorum. ne yapabilirim?
- 24-11-2023, 22:26:01kendinizi asla kullandırmayın bu kurumsal firmaların hepsi aynı sözleşmeler falan hepsi kölelik üzerine kurulmuş ekstradan 4 5 saat çalışırsın bir şey olmaz dersin ama bir saat geç geldin diye molandan kısar hasta olursun izin vermez rapor alırsın işten kovarlar kasada açık çıkar senden alırlar skt ürün satamazsın sana ödetirler
- 24-11-2023, 22:26:12Çalışırken şikayet edin, sizi tehdit edip şikayetini geri çekmezsen kovacaklarını söyleyeceklerdir. Bırakın onlar sizi kovsunlar. Ekstra tazminat da alırsınız. Delil toplayın. Delillerle birlikte şikayetçi olun. İmzalar vs. hepsi incelenir zaten.
- 24-11-2023, 22:29:39hiçbişeyle ugraşma kardeşim mobingi kanıtlayacak birtane delil yeterli ardından birtane iş mahkemesi avukatı bul noter ihtar çek gerisini avukat halleder
- 24-11-2023, 22:33:14@ahmethx; %100 tecrübe ile söylüyorum , arkadaşımda çok çekti sakın istifa etme ,
önce güzel dillen benim çıkışımı verin tazminatımı bu bu sebeplerden dolayı almak istiyorum de, aksi taktirde yasal yollara baş vuracağım de , baktın olmuyor
git gel , kafan rahat olsun iş mi verdiler 30 dk lık işi , 2 saatte yap , yapmıyorum deme ağır ağır ağır yap , kendin çıkma bırak onlar kovsun ,
muhtemel bölgede farklı mağazaya alacaklar , oraya da gidince 30 dk lık işi 3 saatte yap takıl yani, ölışanlar sana trip atabilir takma hatta çalışanlara da söyle durum bu çıkışımı versinler çıkayım de,
ben bu şartlarda çalışmak istemiyorum de , sakın hiç bir şeye imza atma .. - 24-11-2023, 22:33:24şikayet edersem kendim çıkmam için iftara veya uzak şubelere yollarlar kendim çıkmam için.Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla çalıştıgım saatlerin ücreti mesai olarak verilmedi diye istifa dilekçesine yazarsam tazminatımı alabilir miyim?OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
