arkadaşlar merhaba, bimde çalışıyorum son 4 5 aydır aylık 10-20 saat fazla çalıştım. müdür benim adıma imza atıp sanki fazla çalışmamışım gibi gösteriyor ve bunlar mesai saati olarakta verilmedi yani mesai ücreti verilmedi diye istifa dilekçesi hazırlayıp vermek istiyorum. tazminatımı almak istiyorum çok fazla mobingde yapılıyor örneğin geçen gün 1 saat geç kaldım diye müdür yemek yememe izin vermedi molanı 1 saat geç kalarak kullanmış oldun dedi. insanlara ve çevredeki esnafa tarihi geçmiş ürünler satılıyor ve bana da zorla satmam için baskı yapıyorlar artık bıktım. tazminatımı alıp bu işten kurtulmak istiyorum. ne yapabilirim?