3 ay oldu çıkalı şükürler olsun bir an önce çıkmanızı tavsiye ederim gerçekten yapılacak iş değil bu arada direk bim sayfasında şikayet oluşturun çok fazla dikkate alıyorlar ve cameradan giriş çıkış saatlerinizi kayıt altına alın defter de dahil gerisi sizde