@ahmethx; %100 tecrübe ile söylüyorum , arkadaşımda çok çekti sakın istifa etme ,
önce güzel dillen benim çıkışımı verin tazminatımı bu bu sebeplerden dolayı almak istiyorum de, aksi taktirde yasal yollara baş vuracağım de , baktın olmuyor
git gel , kafan rahat olsun iş mi verdiler 30 dk lık işi , 2 saatte yap , yapmıyorum deme ağır ağır ağır yap , kendin çıkma bırak onlar kovsun ,
muhtemel bölgede farklı mağazaya alacaklar , oraya da gidince 30 dk lık işi 3 saatte yap takıl yani, ölışanlar sana trip atabilir takma hatta çalışanlara da söyle durum bu çıkışımı versinler çıkayım de,
ben bu şartlarda çalışmak istemiyorum de , sakın hiç bir şeye imza atma ..