kendinizi asla kullandırmayın bu kurumsal firmaların hepsi aynı sözleşmeler falan hepsi kölelik üzerine kurulmuş ekstradan 4 5 saat çalışırsın bir şey olmaz dersin ama bir saat geç geldin diye molandan kısar hasta olursun izin vermez rapor alırsın işten kovarlar kasada açık çıkar senden alırlar skt ürün satamazsın sana ödetirler