• 24-11-2023, 22:34:45
    #10
    Müdür(!)'ünüz* İNSANLIK SUÇU işliyor. Kanun dışı adam çalıştırma yasaktır ve yasal olmayan işleri yapmayacağınız beyan edin. Kendisini BİM genel merkezine bir e-maille apaçık şikayet edin, ayrıca yerinize sahte imza atılarak FM alacakalrınız ödenmediği için ALO 170'e şikayet oluşturun. Bunları mutlaka yapın, yapın ki yapanların yanına kâr kalmasın! Kıdem yılınızı bilemiyorum ama istifa ederseniz tazminat alamazsınız. Hiç uğraşmayın 3-5 kuruş tazminat için, çakın istifayı yeni iş bulun gidin. Değmez...
  • 24-11-2023, 22:38:17
    #11
    "örneğin geçen gün 1 saat geç kaldım diye müdür yemek yememe izin vermedi molanı 1 saat geç kalarak kullanmış oldun dedi."

    Nasıl buna sakin kalabildiniz ki hocam
  • 24-11-2023, 22:38:30
    #12
    caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ahmethx; %100 tecrübe ile söylüyorum , arkadaşımda çok çekti sakın istifa etme ,

    önce güzel dillen benim çıkışımı verin tazminatımı bu bu sebeplerden dolayı almak istiyorum de, aksi taktirde yasal yollara baş vuracağım de , baktın olmuyor
    git gel , kafan rahat olsun iş mi verdiler 30 dk lık işi , 2 saatte yap , yapmıyorum deme ağır ağır ağır yap , kendin çıkma bırak onlar kovsun ,
    muhtemel bölgede farklı mağazaya alacaklar , oraya da gidince 30 dk lık işi 3 saatte yap takıl yani, ölışanlar sana trip atabilir takma hatta çalışanlara da söyle durum bu çıkışımı versinler çıkayım de,
    ben bu şartlarda çalışmak istemiyorum de , sakın hiç bir şeye imza atma ..
    Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müdür(!)'ünüz* İNSANLIK SUÇU işliyor. Kanun dışı adam çalıştırma yasaktır ve yasal olmayan işleri yapmayacağınız beyan edin. Kendisini BİM genel merkezine bir e-maille apaçık şikayet edin, ayrıca yerinize sahte imza atılarak FM alacakalrınız ödenmediği için ALO 170'e şikayet oluşturun. Bunları mutlaka yapın, yapın ki yapanların yanına kâr kalmasın! Kıdem yılınızı bilemiyorum ama istifa ederseniz tazminat alamazsınız. Hiç uğraşmayın 3-5 kuruş tazminat için, çakın istifayı yeni iş bulun gidin. Değmez...
    fazla çalıştıgım saatler mesai saatiydi yani 195 saatin üzerinde oldugu için mesai sayılıyor istifa dilekçeme mesai saatleri ödenmediği için istifa ediyorum tazminatın yatırılmasını istiyorum yazarsam sonuç olumlu olur mu?
  • 24-11-2023, 22:43:47
    #13
    Kurumsal Üye
    İyi bir iş avukatı aracılığı ile noterden ihtarname çekerek işten ayrıldığınızı iletin, konu öncelikle uzlaşma için arabulucuya gidecek, sizi tatmin edecek bir rakam teklif etmezlerse davanızı sürdürürsünüz.
  • 24-11-2023, 22:46:22
    #14
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla çalıştıgım saatler mesai saatiydi yani 195 saatin üzerinde oldugu için mesai sayılıyor istifa dilekçeme mesai saatleri ödenmediği için istifa ediyorum tazminatın yatırılmasını istiyorum yazarsam sonuç olumlu olur mu?
    Ne olursa olsun"İstifa" kelimesini yazınızda asla geçirmeyin. ..................... sebeplerden dolayı, fazlaya ve alacaklarıma karşı hakkım saklı kalmak suretiyle iş akdimi tek taraflı olarak ............. tarihinde feshediyorum. Şeklinde bir fesih bildirimi daha uygun olacaktır. (Bir hukukçudan daha keskin hatları ile destek almanız önemlidir)
  • 24-11-2023, 22:48:02
    #15
    Platin üye
    Öncelikle 1 saat geç kalıyorsanız bu durumda amirinize bilgi veriyor olmanız lazım. Bunu da mümkünse yazılı olarak yapmanız lazım. Bu şekilde geç kalmalarınız varsa amiriniz TUTANAK İLE İŞ AKTİNİ SONLANDIRABİLİR.
    Müdür sizin adınıza imza atamaz. Bunu kanıtlarsanız ilgili süreci daha verimli yürütebilirsiniz. istifa dilekçesi hazırlar iseniz HAKKINIZI GİDER. Bu sebeple de kanıtlarla beraber NOTERDEN işlem yapmanız lazım. Önerim bir İŞ AVUKATI ile görüşün. Kafanıza göre veya burdaki verilen bilgilere göre iş yapmayın. 100 tane haklı taraf vardır ama 1 tane gözden kaçan alan olur patlarsınız
  • 24-11-2023, 22:48:10
    #16
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "örneğin geçen gün 1 saat geç kaldım diye müdür yemek yememe izin vermedi molanı 1 saat geç kalarak kullanmış oldun dedi."

    Nasıl buna sakin kalabildiniz ki hocam
    sakin kalamadım bardagı taşıran son damlaydı
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir iş avukatı aracılığı ile noterden ihtarname çekerek işten ayrıldığınızı iletin, konu öncelikle uzlaşma için arabulucuya gidecek, sizi tatmin edecek bir rakam teklif etmezlerse davanızı sürdürürsünüz.
    galiba öyle yapacagım, yoksa hakkımı vermezler
  • 24-11-2023, 22:49:31
    #17
    Kanıtlarınızı toplayın noterden ihtar çekin, ardından iyi bir avukat bulun ve davayı açın mahkemeler işçiden yana uzun bir süreç olur ama hakkınızı alırsınız peşini bırakmayın.
  • 24-11-2023, 23:23:44
    #18
    Editt.