istifa ediyorum, tecrübeli kişiler yardım!
27
●2.124
- 24-11-2023, 22:34:45Müdür(!)'ünüz* İNSANLIK SUÇU işliyor. Kanun dışı adam çalıştırma yasaktır ve yasal olmayan işleri yapmayacağınız beyan edin. Kendisini BİM genel merkezine bir e-maille apaçık şikayet edin, ayrıca yerinize sahte imza atılarak FM alacakalrınız ödenmediği için ALO 170'e şikayet oluşturun. Bunları mutlaka yapın, yapın ki yapanların yanına kâr kalmasın! Kıdem yılınızı bilemiyorum ama istifa ederseniz tazminat alamazsınız. Hiç uğraşmayın 3-5 kuruş tazminat için, çakın istifayı yeni iş bulun gidin. Değmez...
- 24-11-2023, 22:38:30caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefazla çalıştıgım saatler mesai saatiydi yani 195 saatin üzerinde oldugu için mesai sayılıyor istifa dilekçeme mesai saatleri ödenmediği için istifa ediyorum tazminatın yatırılmasını istiyorum yazarsam sonuç olumlu olur mu?Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2023, 22:46:22Ne olursa olsun"İstifa" kelimesini yazınızda asla geçirmeyin. ..................... sebeplerden dolayı, fazlaya ve alacaklarıma karşı hakkım saklı kalmak suretiyle iş akdimi tek taraflı olarak ............. tarihinde feshediyorum. Şeklinde bir fesih bildirimi daha uygun olacaktır. (Bir hukukçudan daha keskin hatları ile destek almanız önemlidir)ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2023, 22:48:02Öncelikle 1 saat geç kalıyorsanız bu durumda amirinize bilgi veriyor olmanız lazım. Bunu da mümkünse yazılı olarak yapmanız lazım. Bu şekilde geç kalmalarınız varsa amiriniz TUTANAK İLE İŞ AKTİNİ SONLANDIRABİLİR.
Müdür sizin adınıza imza atamaz. Bunu kanıtlarsanız ilgili süreci daha verimli yürütebilirsiniz. istifa dilekçesi hazırlar iseniz HAKKINIZI GİDER. Bu sebeple de kanıtlarla beraber NOTERDEN işlem yapmanız lazım. Önerim bir İŞ AVUKATI ile görüşün. Kafanıza göre veya burdaki verilen bilgilere göre iş yapmayın. 100 tane haklı taraf vardır ama 1 tane gözden kaçan alan olur patlarsınız - 24-11-2023, 22:48:10sakin kalamadım bardagı taşıran son damlaydıademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galiba öyle yapacagım, yoksa hakkımı vermezlerOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle