Müdür(!)'ünüz
* İNSANLIK SUÇU işliyor. Kanun dışı adam çalıştırma yasaktır ve yasal olmayan işleri yapmayacağınız beyan edin. Kendisini BİM genel merkezine bir e-maille apaçık şikayet edin, ayrıca yerinize sahte imza atılarak FM alacakalrınız ödenmediği için ALO 170'e şikayet oluşturun. Bunları mutlaka yapın, yapın ki yapanların yanına kâr kalmasın! Kıdem yılınızı bilemiyorum ama istifa ederseniz tazminat alamazsınız. Hiç uğraşmayın 3-5 kuruş tazminat için, çakın istifayı yeni iş bulun gidin. Değmez...