ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"örneğin geçen gün 1 saat geç kaldım diye müdür yemek yememe izin vermedi molanı 1 saat geç kalarak kullanmış oldun dedi."

Nasıl buna sakin kalabildiniz ki hocam
sakin kalamadım bardagı taşıran son damlaydı
Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bir iş avukatı aracılığı ile noterden ihtarname çekerek işten ayrıldığınızı iletin, konu öncelikle uzlaşma için arabulucuya gidecek, sizi tatmin edecek bir rakam teklif etmezlerse davanızı sürdürürsünüz.
galiba öyle yapacagım, yoksa hakkımı vermezler