fazla çalıştıgım saatler mesai saatiydi yani 195 saatin üzerinde oldugu için mesai sayılıyor istifa dilekçeme mesai saatleri ödenmediği için istifa ediyorum tazminatın yatırılmasını istiyorum yazarsam sonuç olumlu olur mu?
Ne olursa olsun"İstifa" kelimesini yazınızda asla geçirmeyin.
..................... sebeplerden dolayı, fazlaya ve alacaklarıma karşı hakkım saklı kalmak suretiyle iş akdimi tek taraflı olarak ............. tarihinde feshediyorum. Şeklinde bir fesih bildirimi daha uygun olacaktır. (Bir hukukçudan daha keskin hatları ile destek almanız önemlidir)