Öncelikle 1 saat geç kalıyorsanız bu durumda amirinize bilgi veriyor olmanız lazım. Bunu da mümkünse yazılı olarak yapmanız lazım. Bu şekilde geç kalmalarınız varsa amiriniz TUTANAK İLE İŞ AKTİNİ SONLANDIRABİLİR.
Müdür sizin adınıza imza atamaz. Bunu kanıtlarsanız ilgili süreci daha verimli yürütebilirsiniz. istifa dilekçesi hazırlar iseniz HAKKINIZI GİDER. Bu sebeple de kanıtlarla beraber NOTERDEN işlem yapmanız lazım. Önerim bir İŞ AVUKATI ile görüşün. Kafanıza göre veya burdaki verilen bilgilere göre iş yapmayın. 100 tane haklı taraf vardır ama 1 tane gözden kaçan alan olur patlarsınız