Çalışırken şikayet edin, sizi tehdit edip şikayetini geri çekmezsen kovacaklarını söyleyeceklerdir. Bırakın onlar sizi kovsunlar. Ekstra tazminat da alırsınız. Delil toplayın. Delillerle birlikte şikayetçi olun. İmzalar vs. hepsi incelenir zaten.
şikayet edersem kendim çıkmam için iftara veya uzak şubelere yollarlar kendim çıkmam için.
hiçbişeyle ugraşma kardeşim mobingi kanıtlayacak birtane delil yeterli ardından birtane iş mahkemesi avukatı bul noter ihtar çek gerisini avukat halleder
fazla çalıştıgım saatlerin ücreti mesai olarak verilmedi diye istifa dilekçesine yazarsam tazminatımı alabilir miyim?