• 07-11-2023, 20:14:58
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş site üstünde görsek daha güzel olur
    Ara sıra boşta kaldıkça yapıyorum bu tarz. Yakın zamanda bu tarz bir tasarım yapıp bütün sayfalarını bitirdim. Arkadaş ile beraber boşa düştüğümüz ilk fırsatta nivusofta entegresini sağlayıp satışa çıkartacağız
  • 07-11-2023, 20:15:28
    #11
    ÇOK GÜZEL olmuş biraz daha sadeleştirirsen tamamdır.
  • 07-11-2023, 20:16:29
    #12
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÇOK GÜZEL olmuş biraz daha sadeleştirirsen tamamdır.
    Çok teşekkür ederim öneriniz ve yorumunuz için Aslında elimden geldiğince sade yapmaya çalışmıştım fakat tekrar bir üzerinden geçeceğim çok teşekkürler
  • 07-11-2023, 20:19:25
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keşke şu şekil grafik tasarım yeteneğim olsa. Elinize sağlık.
  • 07-11-2023, 20:20:09
    #14
    emersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke şu şekil grafik tasarım yeteneğim olsa. Elinize sağlık.
    Estağfurullah hocam güzel düşünceniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim
  • 07-11-2023, 20:51:44
    #15
    Kategori Moderatörü
    Bir yerden sonra İngilizce içeriğe dönüşmesi olmamış.
    Paketlerde ve diğer alanlarda demo içerikleri benzersiz yaparsan daha gerçekçi sonuçlar ortaya çıkacaktır.
    Paketler tabber simgeleri neredeyse görünmüyor. Renkleri açabilirsin.
    Bölümler arası boşluklar artırılabilir.
    Bölümler arası geçişlerdeki eğimlilik karmaşa yaratmış, ayrıca etrafında ekstra parçaçıklar fazla görünüyor. Özellikle Paketler ve Yorumlar bölümleri arasındaki üstü düz altı eğimli alan göze batıyor.
    Son olarak tamamen koyu zeminde bir dener misin? Bu haliyle ikisi bir arada gibi olmuş
  • 07-11-2023, 21:01:54
    #16
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yerden sonra İngilizce içeriğe dönüşmesi olmamış.
    Paketlerde ve diğer alanlarda demo içerikleri benzersiz yaparsan daha gerçekçi sonuçlar ortaya çıkacaktır.
    Paketler tabber simgeleri neredeyse görünmüyor. Renkleri açabilirsin.
    Bölümler arası boşluklar artırılabilir.
    Bölümler arası geçişlerdeki eğimlilik karmaşa yaratmış, ayrıca etrafında ekstra parçaçıklar fazla görünüyor. Özellikle Paketler ve Yorumlar bölümleri arasındaki üstü düz altı eğimli alan göze batıyor.
    Son olarak tamamen koyu zeminde bir dener misin? Bu haliyle ikisi bir arada gibi olmuş
    -İçeriğe çok önem vermemiştim açıkçası tasarıma odaklanmıştım fakat düzenleyeyim o alanları
    -Tasarım tabberdan kastınızı tam anlayamadım maalesef abi :/
    -Bölümler arası 140px boşluk iyi mi yoksa fazla mı olur acaba? Şuan 80-100 arası genel olarak
    -Oradaki eğimliliğide üst tarafada eğim vererek düzelttim şimdi
    -Tabii full karanlık halinide yapıyorum birazdan

    Değerli görüşün, önerilerin ve yorumların için çok teşekkür ederim abi
  • 07-11-2023, 21:03:51
    #17
    Kategori Moderatörü
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -İçeriğe çok önem vermemiştim açıkçası tasarıma odaklanmıştım fakat düzenleyeyim o alanları
    -Tasarım tabberdan kastınızı tam anlayamadım maalesef abi :/
    -Bölümler arası 140px boşluk iyi mi yoksa fazla mı olur acaba? Şuan 80-100 arası genel olarak
    -Oradaki eğimliliğide üst tarafada eğim vererek düzelttim şimdi
    -Tabii full karanlık halinide yapıyorum birazdan

    Değerli görüşün, önerilerin ve yorumların için çok teşekkür ederim abi
    Eğim olayından vazgeçmeyi düşünebilirsin.
    Bahsettiğim alan burası:

    Boşluklardan korkma, mümkünse her bölümü bir monitör yüksekliğine göre ortala
  • 07-11-2023, 21:05:09
    #18
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğim olayından vazgeçmeyi düşünebilirsin.
    Bahsettiğim alan burası:

    Boşluklardan korkma, mümkünse her bölümü bir monitör yüksekliğine göre ortala
    Süpersin abi çok teşekkürler hemen düzenliyorum ilgili alanları çok teşekkürler