grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğim olayından vazgeçmeyi düşünebilirsin.
Bahsettiğim alan burası:

Boşluklardan korkma, mümkünse her bölümü bir monitör yüksekliğine göre ortala
Süpersin abi çok teşekkürler hemen düzenliyorum ilgili alanları çok teşekkürler