emersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke şu şekil grafik tasarım yeteneğim olsa. Elinize sağlık.
Estağfurullah hocam güzel düşünceniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim