grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yerden sonra İngilizce içeriğe dönüşmesi olmamış.
Paketlerde ve diğer alanlarda demo içerikleri benzersiz yaparsan daha gerçekçi sonuçlar ortaya çıkacaktır.
Paketler tabber simgeleri neredeyse görünmüyor. Renkleri açabilirsin.
Bölümler arası boşluklar artırılabilir.
Bölümler arası geçişlerdeki eğimlilik karmaşa yaratmış, ayrıca etrafında ekstra parçaçıklar fazla görünüyor. Özellikle Paketler ve Yorumlar bölümleri arasındaki üstü düz altı eğimli alan göze batıyor.
Son olarak tamamen koyu zeminde bir dener misin? Bu haliyle ikisi bir arada gibi olmuş
-İçeriğe çok önem vermemiştim açıkçası tasarıma odaklanmıştım fakat düzenleyeyim o alanları
-Tasarım tabberdan kastınızı tam anlayamadım maalesef abi :/
-Bölümler arası 140px boşluk iyi mi yoksa fazla mı olur acaba? Şuan 80-100 arası genel olarak
-Oradaki eğimliliğide üst tarafada eğim vererek düzelttim şimdi
-Tabii full karanlık halinide yapıyorum birazdan

Değerli görüşün, önerilerin ve yorumların için çok teşekkür ederim abi