arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÇOK GÜZEL olmuş biraz daha sadeleştirirsen tamamdır.
Çok teşekkür ederim öneriniz ve yorumunuz için Aslında elimden geldiğince sade yapmaya çalışmıştım fakat tekrar bir üzerinden geçeceğim çok teşekkürler