• 08-11-2023, 12:46:09
    #28
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 numara 5 yıldız efsane olmuş
    Çok teşekkür ederim hocam sağolun


    Ofcourse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süre sonra gördüğüm en iyi tasarım.
    Çok çok teşekkür ederim hocam böyle düşünmenize çok sevindim


    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı göze çok hoş geliyor.
    Tasarımsal olarak biraz Tailwind CSS yapısına benzettim.
    Çok teşekkür ederim güzel düşünceniz ve yorumunuz için. Benzettim derken tailwindcss. com sitesini mi kastediyorsunu tam olarak anlayamadım. Eğer öyle ise inanın ilk defa görüyorum bu siteyi

    TazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hoş görünüyor. Elinize sağlık
    Değerli görüşünüz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim çok sağolun
  • 08-11-2023, 12:56:40
    #29
    Elinize emeÄŸinize saÄŸlık Light modunu çok beÄŸendim. ❤
    Tasarımda kullandığınız fontları belirtebilirseniz çok memnun olurum, ÅŸimdiden teÅŸekkürler 😊
  • 08-11-2023, 12:59:01
    #30
    BeeMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize emeÄŸinize saÄŸlık Light modunu çok beÄŸendim. ❤
    Tasarımda kullandığınız fontları belirtebilirseniz çok memnun olurum, ÅŸimdiden teÅŸekkürler 😊
    Merhabalar, çok çok teşekkür ederim güzel düşünceniz ve yorumunuz için

    Başlık fontları için "Aeonik", geriye kalan bütün alanlarda (alt başlık,açıklama vs) ise inter fontunu kullandım
  • 08-11-2023, 14:23:27
    #31
    UI/UX - Product Designer
    Eline sağlık güzel olmuş Tasarımcı gözüyle baktığımda ufak tefek hatalar görüyorum fakat genel olarak baktığımda modern, kurumsal ve sade bir tasarım çıkartmışsın ortaya. Yeni nesile gayet uygun bir tasarım iyi çalışmalar dilerim
  • 08-11-2023, 14:25:23
    #32
    BATUHANKURT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık güzel olmuş Tasarımcı gözüyle baktığımda ufak tefek hatalar görüyorum fakat genel olarak baktığımda modern, kurumsal ve sade bir tasarım çıkartmışsın ortaya. Yeni nesile gayet uygun bir tasarım iyi çalışmalar dilerim
    Çok çok teşekkür ederim yorumunuz ve görüşünüz için Batuhan hocam Kendimi geliştirmeye çalışıyorum, sizinde çalışmalarınızı severek takip ediyorum iyi forumlar dilerim