Eline sağlık güzel olmuş

Tasarımcı gözüyle baktığımda ufak tefek hatalar görüyorum fakat genel olarak baktığımda modern, kurumsal ve sade bir tasarım çıkartmışsın ortaya. Yeni nesile gayet uygun bir tasarım iyi çalışmalar dilerim
Çok çok teşekkür ederim yorumunuz ve görüşünüz için Batuhan hocam

Kendimi geliştirmeye çalışıyorum, sizinde çalışmalarınızı severek takip ediyorum iyi forumlar dilerim