Elinize emeğinize sağlık Light modunu çok beğendim. ❤
Tasarımda kullandığınız fontları belirtebilirseniz çok memnun olurum, şimdiden teşekkürler 😊
Merhabalar, çok çok teşekkür ederim güzel düşünceniz ve yorumunuz için
Başlık fontları için "Aeonik", geriye kalan bütün alanlarda (alt başlık,açıklama vs) ise inter fontunu kullandım