MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-İçeriğe çok önem vermemiştim açıkçası tasarıma odaklanmıştım fakat düzenleyeyim o alanları
-Tasarım tabberdan kastınızı tam anlayamadım maalesef abi :/
-Bölümler arası 140px boşluk iyi mi yoksa fazla mı olur acaba? Şuan 80-100 arası genel olarak
-Oradaki eğimliliğide üst tarafada eğim vererek düzelttim şimdi
-Tabii full karanlık halinide yapıyorum birazdan

Değerli görüşün, önerilerin ve yorumların için çok teşekkür ederim abi
Eğim olayından vazgeçmeyi düşünebilirsin.
Bahsettiğim alan burası:

Boşluklardan korkma, mümkünse her bölümü bir monitör yüksekliğine göre ortala