• 31-10-2023, 12:22:45
    #10
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Sıkılmaya devam etmeni öneririm.
    Sıkıntı yakıt gibidir depoyu iyice doldurana kadar akışına bırakmak lazım.
    Depo dolduğunda zaten istemsizce gazı köklersin.

    Yatırım, iş, girişimcilik her konuda dolu depo ile yola çıkarım, çeyrek depoyla yola çıkınca yolun sonunu getirmek pek kolay olmuyor.
    Bu tip durumlarda mutlaka bir inziva alanı bulur bir hafta boşlukta yaşar hızlı dolum yaparım.
    Naçizane tavsiyem düşündüğün kampı eğer mümkünse tek başına yapman olur.

    Sevgiler.
    Aleyküm selâm,

    Hocam sonuna kadar katılıyorum.
    Ama sanki bir şeyleri kaçırıyoruz gibi geliyor şu sıra. Avrupa çok hızlı gelişiyor biz gerçekten 'İnternet Servisleri ve hizmetleri' olarak çok gerideyiz.
    Durum sanırım şuda olabilir. Fikir eksikliği..

    Yüzlerce emek verip fedakarlık ettikten sonra elde ettiğimiz başarılarımızdan dolayı biraz saldık.
    Bazı şeyleri tek başımıza yaptığımızda ve kimseden yardım almadığımızda bu gibi tetikliyici durumlardada eksik düşüyor olabiliriz.

    Bilmiyorum.. Allah hepimize sağlık versin gerisi kolay.
    • serterefendi
    serterefendi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2023, 12:24:52
    #11
    Aklımda bir proje var. Ama başlayamıyorum bir türlü

    EU Hosting var. Sadece bir domain alınacak. Yazın ortasından beri yarın başlarım öbür başlarım diyerek sallıyorum.

    İçimden bir şeyler yapmak geliyor. Fakat sanki biri bana sarılmış ve bırakmıyor ilerleyeyim.
  • 31-10-2023, 12:25:51
    #12
    Her sabah aç karna limonlu su öneriyorum, kendinize getirecektir
  • 31-10-2023, 12:30:38
    #13
    murattunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ya bi başlasam hemen bitiriyorum. Ama o başlama evresine kadar... Offff
    huseyingulsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de iş yapmama isteği çok büyük seviyede arttı. Bunu bir türlü atlatamıyorum. Tam şunu yapayım diyince odaklanamıyorum bir bahane bulup uzaklaşıyorum. Baya da bi süre oldu maddi olarak zorlayacak seviyelere doğru evriliyor farkındayım ama müdehale edemiyorum. Çözüm ne olacak bir türlü bulamıyorum. Öneriniz var mı?

    Elimde bekleyen sanırım kendim için planladığım 10 küsür proje ve aranmayı bekleyen, teklifere cevap bekleyen insanlar var ama bilgisayarı gözüm bile görmüyor. Napcaz nasıl yapcaz ?
    Şu sıra hiç bir şey yapmıyorum ama yabancı kaynakları, forumları takip ediyorum.
    Çünkü bu platformda ne yaparsam yapayım beni tatmin etmeyeceğinin farkındayım. Sizede önerim yabancı kaynaklara ve forumlarda arkadaş edinmeniz olabilir.
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o yüzden iş zamanı iş, gezmek zamanı gezmek. Duşta bile mail atacağınıza sadece duşunuzu alın. Beyin çok farklı çalışır, bizden daha akıllıdır (: şimdi içinizde her ne kadar istek olsa da tekrar başlayamama sebebiniz beyninizin neler olacağını biliyor olması. Diyor ki şimdi ben bu adamı tekrar aynı tempoda çalışmaya başlatsam bir duş bile aldırmayacak bize, tuvaletimizi bile rahat yapamayacağız ve bu bizim için sağlıklı değil o yüzden engellemem lazım.

    Çok çalışmaya ilgisi yok bunun, asgari dinlenme ve kafa dağıtma ihtiyaçlarınızı karşılamazsanız, bedenin yaşamsal aksiyonlarını rahat yapmazsanız beyniniz sizi korumaya alacaktır. O yüzden daha disiplinli ancak daha sakin bi çalışma şeklini benimserseniz böyle sıkıntıları yaşamazsınız muhtemelen.
    Merhaba, söylediklerinize canı gönülden katılıyor ve güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.
    Bu doğru bir cevap olduğu düşüncesindeyim. Yeniden harakete geçmek için sizin öneriniz nedir ?

    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda bir proje var. Ama başlayamıyorum bir türlü

    EU Hosting var. Sadece bir domain alınacak. Yazın ortasından beri yarın başlarım öbür başlarım diyerek sallıyorum.

    İçimden bir şeyler yapmak geliyor. Fakat sanki biri bana sarılmış ve bırakmıyor ilerleyeyim.
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sabah aç karna limonlu su öneriyorum, kendinize getirecektir
    Kirazsapı suyu içiyorum aç karna limon sıksam içerisine olur mu
  • 31-10-2023, 12:34:08
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sıra hiç bir şey yapmıyorum ama yabancı kaynakları, forumları takip ediyorum.
    Çünkü bu platformda ne yaparsam yapayım beni tatmin etmeyeceğinin farkındayım. Sizede önerim yabancı kaynaklara ve forumlarda arkadaş edinmeniz olabilir.

    Merhaba, söylediklerinize canı gönülden katılıyor ve güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.
    Bu doğru bir cevap olduğu düşüncesindeyim. Yeniden harakete geçmek için sizin öneriniz nedir ?




    Kirazsapı suyu içiyorum aç karna limon sıksam içerisine olur mu
    Kirazsapı sıkılaştırma için içiliyo bildiğim kadarıyla, bence mental sıkılaşmayı döver o yüzden limon>kirazsapı
  • 31-10-2023, 12:40:56
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sıra hiç bir şey yapmıyorum ama yabancı kaynakları, forumları takip ediyorum.
    Çünkü bu platformda ne yaparsam yapayım beni tatmin etmeyeceğinin farkındayım. Sizede önerim yabancı kaynaklara ve forumlarda arkadaş edinmeniz olabilir.

    Merhaba, söylediklerinize canı gönülden katılıyor ve güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.
    Bu doğru bir cevap olduğu düşüncesindeyim. Yeniden harakete geçmek için sizin öneriniz nedir ?




    Kirazsapı suyu içiyorum aç karna limon sıksam içerisine olur mu
    Hocam bu size özel bi durum değil, hepimiz yaşıyoruz bunu maalesef. Bu çalışmaya başlayamamanın altında birkaç sebep yatıyor. Mesela kimi sizin gibi aşırı çalışma yüzünden kimi verdiği emeğin karşılığını alamadığı için kimi işler rutine bağlayıp her gün aynı şeyleri yaptığı için çalışmaya başlamak zor gelebiliyor. Ben sizdeki sorunu 1,5 yıl önce ofis tutarak çözmüştüm, şimdi her sabah sanki başka bir işte çalışıyormuş gibi erkenden kalkıp ofisime geliyorum, akşama kadar çalışıp yedi buçukta mutlaka eve gidiyorum. (ha bazen çok heyecanlandığım projeler olduğunda 4 - 5 gün ofiste kaldığım oluyor ama bunlar ara sıra olan şeyler)

    Sizin de ofis yoksa ofis tutmanızı ofis varsa bir eleman alıp angarya işleri ona yaptırmanızı, kendinize mutlaka zaman ayırmanızı, iş hayatınızla özel hayatınızı birbirinden ayırmanızı tavsiye ederim. Ne kadar kazansanız da bu işin sonu yok bi yerde sıkılıp salıyor insan çünkü. Bir de çözemeyeceğiniz kadar büyük sorun değil bu, hayatınızdaki birkaç ufak değişiklikle yoluna girecek her şey, sadece insan biraz gözünde büyütüyor bazen böyle şeyleri. Birkaç haftaya eminim eskisinden daha hevesli başlarsınız işlere (:
  • 31-10-2023, 12:40:58
    #16
    11 yıldır bu durumdayım maalesef. Aklımda dolu proje var. Eğitimler satın alıyorum ama bakamıyorum. Hep erteliyorum. Ama geçen sene bunu atlatmak için 36 yaşında tekrar üniversite okumaya başladım üstten ders alıp bir an önce bitireyim dedim şükür bitecek bu yıl. Ama sadece bunu başarabildim. Yine konfor alanından çıkamadım. Bazen diyorum git ormana kamp yap ama işte düşüncede kalıyor maalesef. Eğer çözüm bulursan bana da haber et. 🙂

    Her şey bir yana bu iş kendinde bitiyor. Azmedip bu döngüden kurtaracaksın kendini. Ben hayatı sorguladığım, anlamsız hissettiğim için bu kadar gömüldüm maalesef. Umarım çıkarız bu zıvanadan.
  • 31-10-2023, 12:52:08
    #17
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu size özel bi durum değil, hepimiz yaşıyoruz bunu maalesef. Bu çalışmaya başlayamamanın altında birkaç sebep yatıyor. Mesela kimi sizin gibi aşırı çalışma yüzünden kimi verdiği emeğin karşılığını alamadığı için kimi işler rutine bağlayıp her gün aynı şeyleri yaptığı için çalışmaya başlamak zor gelebiliyor. Ben sizdeki sorunu 1,5 yıl önce ofis tutarak çözmüştüm, şimdi her sabah sanki başka bir işte çalışıyormuş gibi erkenden kalkıp ofisime geliyorum, akşama kadar çalışıp yedi buçukta mutlaka eve gidiyorum. (ha bazen çok heyecanlandığım projeler olduğunda 4 - 5 gün ofiste kaldığım oluyor ama bunlar ara sıra olan şeyler)

    Sizin de ofis yoksa ofis tutmanızı ofis varsa bir eleman alıp angarya işleri ona yaptırmanızı, kendinize mutlaka zaman ayırmanızı, iş hayatınızla özel hayatınızı birbirinden ayırmanızı tavsiye ederim. Ne kadar kazansanız da bu işin sonu yok bi yerde sıkılıp salıyor insan çünkü. Bir de çözemeyeceğiniz kadar büyük sorun değil bu, hayatınızdaki birkaç ufak değişiklikle yoluna girecek her şey, sadece insan biraz gözünde büyütüyor bazen böyle şeyleri. Birkaç haftaya eminim eskisinden daha hevesli başlarsınız işlere (:
    AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 yıldır bu durumdayım maalesef. Aklımda dolu proje var. Eğitimler satın alıyorum ama bakamıyorum. Hep erteliyorum. Ama geçen sene bunu atlatmak için 36 yaşında tekrar üniversite okumaya başladım üstten ders alıp bir an önce bitireyim dedim şükür bitecek bu yıl. Ama sadece bunu başarabildim. Yine konfor alanından çıkamadım. Bazen diyorum git ormana kamp yap ama işte düşüncede kalıyor maalesef. Eğer çözüm bulursan bana da haber et. 🙂
    Katılıyorum. Bazı durgunluklarımız mevcut sonradan değişecektir.
    Sırf bu yüzden Güzellik Merkezine yatırım ortaklığı yaptım.
    İşlerde güzel olunca kendi markamızda ve işletme yetkisiyle yer açalım derken, aile fertlerimizden 2 kadın dostumuzu eğitimlere gönderdim şimdi. Ruhsat, dükkan açma bilindik şeyler bilirsiniz.
    Sadece finansal açıdan destek oluyorum onlar hallediyor. Ama kendimiz için bir şey yapmıyoruz. Yatırımcı olduk desek yeridir. Aralıkta sınavları var Ocak/Şubat gibi açacaz inşallah. Birazda oralara koştururuz.
    Bilgisayardan sıkıldık bence mesela bu anlattığım işler hoşuma gidiyor. Odalara git, başvur, itfaiye ruhsatı, dekorasyonlar vb..
    Elon, Microsoft veya bu teknoloji devleri olsun gerçekten iyi bir dost, kuzen, arkadaş ve ekip işiyle başarılı olduklarını gözlemledim.
    Uzun zamandır R10'da proje bile göremiyoruz. Hep bildiğimiz ama belki geliştirilmiş şekilde öncede böyle değildir hep doluydu buralar.. Hayırlısı diyelim.
  • 31-10-2023, 12:55:35
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mert gerçekten kötü bir durum. Önceden bir domain veya sunucu almak için para biriktirirdik. Fedakarlık yapardık. Ekmek bile alamadığım zamanlarım oldu proxy vb almak için.
    Şimdi o kadar güçlüyüm ki ufak bir şey yapasım gelmiyor. Bu şey gibi.. Dolapta rakın, mezen, etler sütte bekliyor. Ama ocağı açıp pişirmeye üşeniyorsun.
    Bu gibi durumlarda İlber Ortaylı hocamın dediği en önemli husus ortamı ve bulunduğun çevreyi değiştirmek olduğu söyleniyor.
    Ama bunun için bile üşeniyorum
    .
    2 gün önce rutinimi değiştirdim sabahları erken uyanıp egzersiz yapıyorum sağlıklı besleniyorum kitap okumaya başladım ve dil öğrenmeye çalışıyorum 2 gündür bir şey yoktu ama ama bu sabah çok dinç uyandım ve mutluyum değişiklik iyi geldi gibi