Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mert gerçekten kötü bir durum. Önceden bir domain veya sunucu almak için para biriktirirdik. Fedakarlık yapardık. Ekmek bile alamadığım zamanlarım oldu proxy vb almak için.
Şimdi o kadar güçlüyüm ki ufak bir şey yapasım gelmiyor. Bu şey gibi.. Dolapta rakın, mezen, etler sütte bekliyor. Ama ocağı açıp pişirmeye üşeniyorsun.
Bu gibi durumlarda İlber Ortaylı hocamın dediği en önemli husus ortamı ve bulunduğun çevreyi değiştirmek olduğu söyleniyor.
Ama bunun için bile üşeniyorum
.
2 gün önce rutinimi değiştirdim sabahları erken uyanıp egzersiz yapıyorum sağlıklı besleniyorum kitap okumaya başladım ve dil öğrenmeye çalışıyorum 2 gündür bir şey yoktu ama ama bu sabah çok dinç uyandım ve mutluyum değişiklik iyi geldi gibi