Selam olsun,
Sıkılmaya devam etmeni öneririm.
Sıkıntı yakıt gibidir depoyu iyice doldurana kadar akışına bırakmak lazım.
Depo dolduğunda zaten istemsizce gazı köklersin.
Yatırım, iş, girişimcilik her konuda dolu depo ile yola çıkarım, çeyrek depoyla yola çıkınca yolun sonunu getirmek pek kolay olmuyor.
Bu tip durumlarda mutlaka bir inziva alanı bulur bir hafta boşlukta yaşar hızlı dolum yaparım.
Naçizane tavsiyem düşündüğün kampı eğer mümkünse tek başına yapman olur.
Sevgiler.
Aleyküm selâm,
Hocam sonuna kadar katılıyorum.
Ama sanki bir şeyleri kaçırıyoruz gibi geliyor şu sıra. Avrupa çok hızlı gelişiyor biz gerçekten 'İnternet Servisleri ve hizmetleri' olarak çok gerideyiz.
Durum sanırım şuda olabilir. Fikir eksikliği..
Yüzlerce emek verip fedakarlık ettikten sonra elde ettiğimiz başarılarımızdan dolayı biraz saldık.
Bazı şeyleri tek başımıza yaptığımızda ve kimseden yardım almadığımızda bu gibi tetikliyici durumlardada eksik düşüyor olabiliriz.
Bilmiyorum.. Allah hepimize sağlık versin gerisi kolay.