5 Aydır ve onunda öncesinde gözüm açıldığı gibi veya gece uyanıp bir bardak su içmeye kalsam bile 1 2 saat çalışıp tekrar uyurdum.
Afedersiniz ama tuvalete bile laptop ile girip çalışırdım. Banyo veya duş alıyor olmam önemli değil mail atar ve geri dönüşler yapardım.
Uzun zamandır kafa dinliyorum ve bu muhabbet baya uzadı. Yiyoruz, içiyoruz ve artık bir kaç tuğla daha koymamız gerek derken süngerin dolu olduğunun farkına varıyorum.
Bir yerde yanlış yaptığım açık ve net acaba nedir diye sora sora bulamadım.
İşin en kötü tarafı ise bazen dinlenmek iyidir. Kafayı boşaltırsın ve tekrar saldırırsın.
Çalışmaya karşı açlığım var ama yapacak halim yok gibi
Emekli olmak için aynı tempoda 2 3 sene daha fazla çalışıp önemli gayrimenkul yatırımlarında bulunmam çok açık ve net.Çalışmak zorundayız..
Sohbet edelim diye açıyorum konuyu. Sanırım 4 8 günlük bir kar kampı işi çözer gibi sizin önerileriniz nedir ?
Gerçekten sıkıcı ilerliyor
1 kişi bunu beğendi.