Selam olsun,
Sıkılmaya devam etmeni öneririm.
Sıkıntı yakıt gibidir depoyu iyice doldurana kadar akışına bırakmak lazım.
Depo dolduğunda zaten istemsizce gazı köklersin.
Yatırım, iş, girişimcilik her konuda dolu depo ile yola çıkarım, çeyrek depoyla yola çıkınca yolun sonunu getirmek pek kolay olmuyor.
Bu tip durumlarda mutlaka bir inziva alanı bulur bir hafta boşlukta yaşar hızlı dolum yaparım.
Naçizane tavsiyem düşündüğün kampı eğer mümkünse tek başına yapman olur.
Sevgiler.