İşte o yüzden iş zamanı iş, gezmek zamanı gezmek. Duşta bile mail atacağınıza sadece duşunuzu alın. Beyin çok farklı çalışır, bizden daha akıllıdır (: şimdi içinizde her ne kadar istek olsa da tekrar başlayamama sebebiniz beyninizin neler olacağını biliyor olması. Diyor ki şimdi ben bu adamı tekrar aynı tempoda çalışmaya başlatsam bir duş bile aldırmayacak bize, tuvaletimizi bile rahat yapamayacağız ve bu bizim için sağlıklı değil o yüzden engellemem lazım.
Çok çalışmaya ilgisi yok bunun, asgari dinlenme ve kafa dağıtma ihtiyaçlarınızı karşılamazsanız, bedenin yaşamsal aksiyonlarını rahat yapmazsanız beyniniz sizi korumaya alacaktır. O yüzden daha disiplinli ancak daha sakin bi çalışma şeklini benimserseniz böyle sıkıntıları yaşamazsınız muhtemelen.