1 ay ara verip kafa dinleyip işlere geri dönerim dedim o aranın 4. Ayındayım

eskiden seve seve işimi yapar her fırsatta işlerimle ilgilenirdim şimdi bilgisayar başına geçince bunalım geliyor boğuluyorum sanki

Ara vermek çokta iyi değilmiş onu farkettim
Mert gerçekten kötü bir durum. Önceden bir domain veya sunucu almak için para biriktirirdik. Fedakarlık yapardık. Ekmek bile alamadığım zamanlarım oldu proxy vb almak için.
Şimdi o kadar güçlüyüm ki ufak bir şey yapasım gelmiyor. Bu şey gibi.. Dolapta rakın, mezen, etler sütte bekliyor. Ama ocağı açıp pişirmeye üşeniyorsun.
Bu gibi durumlarda İlber Ortaylı hocamın dediği en önemli husus ortamı ve bulunduğun çevreyi değiştirmek olduğu söyleniyor.
Ama bunun için bile üşeniyorum
Çözümünü bilmiyorum ama Bilgisayar işleri erken yaşlandırıyor. Tek bildiğim bu.
Orası kesin. Düşünmek yoruyor diyelim.