1 ay ara verip kafa dinleyip işlere geri dönerim dedim o aranın 4. Ayındayım eskiden seve seve işimi yapar her fırsatta işlerimle ilgilenirdim şimdi bilgisayar başına geçince bunalım geliyor boğuluyorum sanki Ara vermek çokta iyi değilmiş onu farkettim