Bu araba neden bu kadar ucuz?
60
●5.034
- 25-09-2023, 11:08:21Hocam araç güzel , sıfır , herşeyi çok güzel ama satarken kolay alıcı bulamassınız . Eğer alırım uzun yıllar binerim derseniz sorun yok ama yarın öbürgün sıkışıp satmaya çalışırsanız alıcı zor bulacağınızdan zararına satma durumunuz olası. O yüzden bizim milletimiz piyasası olan araçlar satın alıyor ki çabuk ve zararına satmak zorunda kalmasın yoksa her arabanın sıkıntıları var bununda mutlaka vardır ama çözülmeyecek bir sorun değildir .
- 25-09-2023, 11:26:39tabii alıcı olarak düşünüyorum minimum 1-2 sene kullanırım. Nasıl olsa araba sıfır yani. Sıfır SUV'a binmiş olurumtacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2023, 11:41:44Elinizde ford, fiat, toyota gibi aracınız var diyelim, bir sorun olduğunda binlerce kişi tamirini yapıyorum der ama işten anlayan bir avuç insan çıkar. Bir de bu tarz modelleri düşünün, bir sorunda youtube'u açar kendiniz çözmeye çalışırsınız sanırım. Araç konusunda her şey gösterişten ibaret değil, aracın bi güven vermesi gerek insana. Bu fiyata bunu alana kadar ford focus alıp keyfini sürersin.
- 25-09-2023, 12:04:06Hocam gerçekten tercihin focus mu ya 😂bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2023, 12:15:08Öyle deme 2023 sedanları ateş ediyor, bu çin malından daha çok prim yapar emin olsumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben fiesta kullandım 2 sene boyunca, ilk arabamdı acemiliğimi attım dağ bayır sürdüm. Yeri geldi vitesleri karıştırdım, yeri geldi arabayı boğarak götürdüm ya da yokuşlarda işkence ettim arabaya yine de tık demedi bir gün
Focus hevesim vardı 3 ayda üzerine 200k binince yalan oldu benim için, gittim 23 hyundai i20 aldım ben de. Memnun muyum evet ama bir ford değil benim için.
- 25-09-2023, 13:07:33Hocam kızmayın ama aile terbiyesi alsaydınız benim kazancım xxxx diye yorum yazmazdınız.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2023, 13:14:26biraz sinirlenmiş gibisinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben fiesta kullandım 2 sene boyunca, ilk arabamdı acemiliğimi attım dağ bayır sürdüm. Yeri geldi vitesleri karıştırdım, yeri geldi arabayı boğarak götürdüm ya da yokuşlarda işkence ettim arabaya yine de tık demedi bir gün
Focus hevesim vardı 3 ayda üzerine 200k binince yalan oldu benim için, gittim 23 hyundai i20 aldım ben de. Memnun muyum evet ama bir ford değil benim için.