• 25-09-2023, 09:35:12
    #46
    Ayriyeten Çin malı alınmaz kötüdür gözüyle bakan kendini çok zeki sanan arkadaşlar Çin şuan Rusyaya Amerika'ya zarf atıyor dünyanın en güçlü ülkelerinden birisi Çin eski devir bitti yeni devir başlıyor
  • 25-09-2023, 10:24:32
    #47
    Çin malı olması dışında motor ve şanzıman KIA ile aynı olması güven veriyor. Elektronik aksam ve kaporta sağlamlığı tartışılır.
  • 25-09-2023, 11:08:21
    #48
    Hocam araç güzel , sıfır , herşeyi çok güzel ama satarken kolay alıcı bulamassınız . Eğer alırım uzun yıllar binerim derseniz sorun yok ama yarın öbürgün sıkışıp satmaya çalışırsanız alıcı zor bulacağınızdan zararına satma durumunuz olası. O yüzden bizim milletimiz piyasası olan araçlar satın alıyor ki çabuk ve zararına satmak zorunda kalmasın yoksa her arabanın sıkıntıları var bununda mutlaka vardır ama çözülmeyecek bir sorun değildir .
  • 25-09-2023, 11:26:39
    #49
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araç güzel , sıfır , herşeyi çok güzel ama satarken kolay alıcı bulamassınız . Eğer alırım uzun yıllar binerim derseniz sorun yok ama yarın öbürgün sıkışıp satmaya çalışırsanız alıcı zor bulacağınızdan zararına satma durumunuz olası. O yüzden bizim milletimiz piyasası olan araçlar satın alıyor ki çabuk ve zararına satmak zorunda kalmasın yoksa her arabanın sıkıntıları var bununda mutlaka vardır ama çözülmeyecek bir sorun değildir .
    tabii alıcı olarak düşünüyorum minimum 1-2 sene kullanırım. Nasıl olsa araba sıfır yani. Sıfır SUV'a binmiş olurum
  • 25-09-2023, 11:41:44
    #50
    Elinizde ford, fiat, toyota gibi aracınız var diyelim, bir sorun olduğunda binlerce kişi tamirini yapıyorum der ama işten anlayan bir avuç insan çıkar. Bir de bu tarz modelleri düşünün, bir sorunda youtube'u açar kendiniz çözmeye çalışırsınız sanırım. Araç konusunda her şey gösterişten ibaret değil, aracın bi güven vermesi gerek insana. Bu fiyata bunu alana kadar ford focus alıp keyfini sürersin.
  • 25-09-2023, 12:04:06
    #51
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde ford, fiat, toyota gibi aracınız var diyelim, bir sorun olduğunda binlerce kişi tamirini yapıyorum der ama işten anlayan bir avuç insan çıkar. Bir de bu tarz modelleri düşünün, bir sorunda youtube'u açar kendiniz çözmeye çalışırsınız sanırım. Araç konusunda her şey gösterişten ibaret değil, aracın bi güven vermesi gerek insana. Bu fiyata bunu alana kadar ford focus alıp keyfini sürersin.
    Hocam gerçekten tercihin focus mu ya 😂
  • 25-09-2023, 12:15:08
    #52
    sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gerçekten tercihin focus mu ya 😂
    Öyle deme 2023 sedanları ateş ediyor, bu çin malından daha çok prim yapar emin ol Ben fiesta kullandım 2 sene boyunca, ilk arabamdı acemiliğimi attım dağ bayır sürdüm. Yeri geldi vitesleri karıştırdım, yeri geldi arabayı boğarak götürdüm ya da yokuşlarda işkence ettim arabaya yine de tık demedi bir gün Focus hevesim vardı 3 ayda üzerine 200k binince yalan oldu benim için, gittim 23 hyundai i20 aldım ben de. Memnun muyum evet ama bir ford değil benim için.
  • 25-09-2023, 13:07:33
    #53
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu araba bendede var en dolu paketini aldım ve memnunum bir arkadaş yorumda "Fakir Teslası" demiş o arkadaşa soruyorum kendi bindiğin araba ne senin aylık kazancın ne ki diğer insanlara fakir diyorsun benim aylık kazancım xxx.xxx li rakamlardan oluşuyor ama ben bu zamana kadar kimseye fakir demedim veya kimsenin malına fakir malı demedim çünkü senin almadığın bir şey olan aile terbiyesi aldım ayriyeten yorumlarda teneke diyen arkadaşlar daha önce bu arabayı canlı canlı görüp test ettiniz mi test sürüşüne çıktınız mı ki boş boş konuşuyorsunuz sadece bu konuya gelen yorumlardan bile yola çıkarsak Türkiyedeki durumun ne kadar vahim olduğunu anlayabiliriz
    Hocam kızmayın ama aile terbiyesi alsaydınız benim kazancım xxxx diye yorum yazmazdınız.
  • 25-09-2023, 13:14:26
    #54
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu araba bendede var en dolu paketini aldım ve memnunum bir arkadaş yorumda "Fakir Teslası" demiş o arkadaşa soruyorum kendi bindiğin araba ne senin aylık kazancın ne ki diğer insanlara fakir diyorsun benim aylık kazancım xxx.xxx li rakamlardan oluşuyor ama ben bu zamana kadar kimseye fakir demedim veya kimsenin malına fakir malı demedim çünkü senin almadığın bir şey olan aile terbiyesi aldım ayriyeten yorumlarda teneke diyen arkadaşlar daha önce bu arabayı canlı canlı görüp test ettiniz mi test sürüşüne çıktınız mı ki boş boş konuşuyorsunuz sadece bu konuya gelen yorumlardan bile yola çıkarsak Türkiyedeki durumun ne kadar vahim olduğunu anlayabiliriz
    biraz sinirlenmiş gibisin