Hocam araç güzel , sıfır , herşeyi çok güzel ama satarken kolay alıcı bulamassınız . Eğer alırım uzun yıllar binerim derseniz sorun yok ama yarın öbürgün sıkışıp satmaya çalışırsanız alıcı zor bulacağınızdan zararına satma durumunuz olası. O yüzden bizim milletimiz piyasası olan araçlar satın alıyor ki çabuk ve zararına satmak zorunda kalmasın yoksa her arabanın sıkıntıları var bununda mutlaka vardır ama çözülmeyecek bir sorun değildir .