Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu araba bendede var en dolu paketini aldım ve memnunum bir arkadaş yorumda "Fakir Teslası" demiş o arkadaşa soruyorum kendi bindiğin araba ne senin aylık kazancın ne ki diğer insanlara fakir diyorsun benim aylık kazancım xxx.xxx li rakamlardan oluşuyor ama ben bu zamana kadar kimseye fakir demedim veya kimsenin malına fakir malı demedim çünkü senin almadığın bir şey olan aile terbiyesi aldım ayriyeten yorumlarda teneke diyen arkadaşlar daha önce bu arabayı canlı canlı görüp test ettiniz mi test sürüşüne çıktınız mı ki boş boş konuşuyorsunuz sadece bu konuya gelen yorumlardan bile yola çıkarsak Türkiyedeki durumun ne kadar vahim olduğunu anlayabiliriz
Hocam kızmayın ama aile terbiyesi alsaydınız benim kazancım xxxx diye yorum yazmazdınız.