Bu araba neden bu kadar ucuz?
60
●5.034
- 24-09-2023, 22:17:53ya hocam araba birincisi sıfır, ikincisi SUV. tiggo 7 pro falan da güzel. bu fiyata başka bir tane emsal araba bulamadım.profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 22:19:44Dünya'daki üretilen her 4 otomobilden 1 i Çin malı.
Bu model güzel güçlü donanımlı tipi de güzel.
Alınabilir piyasası böyle.
Sonuçta volvo da Çin malı - 24-09-2023, 22:21:29tam olarak bundan bahsediyorum. 200bin km'de mercedes cla alacağıma bunu alırım sıfır araba ne olabilir en fazla yanifikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 22:22:35Hocam bizim insanımız binmediği araç hakkında yorum yapmaya bayılır
Rover, Chery, Geely, Tata vb. araçlar hakkında atıp tutan çoktur, piyasa lafları hep. Siz en iyisi benzer araç sahiplerine sorun, binenlerin deneyimini öğrenin
Yine de naçizane bu kadar param olsa bilmediğim bir araca ben şahsen vermem. Ama hoşunuza gittiyse neden olmasın? Dediğim gibi kullanıcı yorumları çok önemli.
- 24-09-2023, 22:26:06Aslında pahalı. Zira 0ı 850.000₺ dolaylarına çıktı. Yarısı yolda kaldı, yolda kalmayanlarını da satıyorlar işte. 😁
- 24-09-2023, 22:27:14Hocam araç güzel duruyor, beygir gücü de iyi gibi, cam tavan yok.sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aracı bilmiyorum, iç konsol tasarımı olarak benzettim sadece.