Bu araba neden bu kadar ucuz?
60
●5.034
- 24-09-2023, 23:51:35Güzel olabilir, ekonomik olabilir, teknolojisi ileri seviyede olabilir ama...
sonuçta çin malı olunca insanın aklında ister istemez soru işaretleri oluşuyor.. - 25-09-2023, 01:13:16hocam uzak durun,
10 yıldır araç sektörüyle iç içeyim. Ucuz etin yahnisi yavan olur unutmayalım.
Bu araç evet dışardan görüntü olarak iyi ama kesinlikle o tutarları bile hak etmiyor.
Madde madde sıralıyayım. (Şimdi facebook'taki Chery gruplarında paylaşırlar beni
)
- Araç çok yakıyor, kendi segmentine göre yakıt oranları çok yüksek
- Araçta sürekli tiktok ve facebookta denk geliyorum kronik hatalar mevcut (hararet göstergesi vb)
- Yedek parça sorunu hala devam ediyor, Allah korusun bir kaza durumunda 3-4 ay bekleyebilirsiniz en ufak parça temini için (Yetkili servisler her ne kadar sorun yok dese de inanmayın araştırın göreceksiniz)
- Bu araçları 3-4 ay sonra elden çıkartmak çok zor hal alacak, ikinci el piyasası yakıt sebebiyle çok zor dönüyor bu araçlarda. Burası TÜRKİYE arabistan değil maalesef (Her ne kadar şırnakta hakkari de petrol çıksada
)
Ben düşük bütçeyle bunu alırım ayda yılda 1 binerim diyorsanız güzel araba alın,
Ama emin olun 1-2 ay kullandıktan sonra yakıt sebebiyle arabaya binmekten nefret eder hale geleceksiniz.
Aynı segmentte biri 6 max 7 yakarken siz 9-10 hatta 12-13 istatistiklerini paylaşıyorlar görüyoruz.
Koyun üzerine 400-500 güzel bir araba alın tavsiyem.
Selamlar - 25-09-2023, 08:28:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://youtube.com/shorts/480WlueJS...0CJwCRy8BftFcK
Hava yastıkları açılmamış ayrıca yağmurlu havada tavandan su sızdırıyordu. - 25-09-2023, 09:13:37Birkaç yıl önce çıkan arabaları 1-2 yılda döküldü wolkswagen niye tutuluyor diyenler var tamam DSG şanzımanı kötü ama araç kaliteli başka örnek vereyim Opel Vectra 20 yıllık araçlar halen sıfır gibi duruyor çünkü kaliteli araç şekile göre gitmeyin 2 yılda dökülecek arabaya para verilmez
- 25-09-2023, 09:32:16Bu araba bendede var en dolu paketini aldım ve memnunum bir arkadaş yorumda "Fakir Teslası" demiş o arkadaşa soruyorum kendi bindiğin araba ne senin aylık kazancın ne ki diğer insanlara fakir diyorsun benim aylık kazancım xxx.xxx li rakamlardan oluşuyor ama ben bu zamana kadar kimseye fakir demedim veya kimsenin malına fakir malı demedim çünkü senin almadığın bir şey olan aile terbiyesi aldım ayriyeten yorumlarda teneke diyen arkadaşlar daha önce bu arabayı canlı canlı görüp test ettiniz mi test sürüşüne çıktınız mı ki boş boş konuşuyorsunuz sadece bu konuya gelen yorumlardan bile yola çıkarsak Türkiyedeki durumun ne kadar vahim olduğunu anlayabiliriz
)
)
Bugünlerde en çok ihtiyaç duyduğumuz cümle