• 24-09-2023, 22:27:44
    #28
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    Araç çok güzel. 6 ay önce test sürüşü yaptım. O zaman için fiyatı oldukça uygundu.

    Ülkemizde belirli başlı markalar dışında bu tür markalar yer edemez, ve bu markaların dışında kalan markaların hepsi kötüdür; bu algıyı yıkmak çok zor.

    Volkswagen, BMW, Mercedes, Renault, Peugeot gibi markaların dışındaki markaları alanlara başka bir gözle bakarlar

    Halbuki Volkswagen markası ve kullandıkları otomatik şanzıman oldukça sorunlu, ama buna rağmen Volkswagen algısını değiştiremezsiniz, bizim millette

    Örnek araçta kullanılan motor, Hyundai tarafından geliştirildi; bilindik motor diyorum çünkü Fiat markasının motorunu kullanıyor. ABS, ESP gibi güvenlik donanımlarını üreten firma zaten belli.

    Servis ve onarım için endişe ediyorsunuz anlarım, ama bugün Volkswagen servisleri oldukça yaygın, ancak düzgün işçilik ve hizmet sunmuyorlar.

    Kullanılan teknolojilerin hepsi aynı, aklı başında bir usta çok rahatça sorunu çözebilir.
  • 24-09-2023, 22:30:52
    #29
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç çok güzel. 6 ay önce test sürüşü yaptım. O zaman için fiyatı oldukça uygundu.

    Ülkemizde belirli başlı markalar dışında bu tür markalar yer edemez, ve bu markaların dışında kalan markaların hepsi kötüdür; bu algıyı yıkmak çok zor.

    Volkswagen, BMW, Mercedes, Renault, Peugeot gibi markaların dışındaki markaları alanlara başka bir gözle bakarlar

    Halbuki Volkswagen markası ve kullandıkları otomatik şanzıman oldukça sorunlu, ama buna rağmen Volkswagen algısını değiştiremezsiniz, bizim millette

    Örnek araçta kullanılan motor, Hyundai tarafından geliştirildi; bilindik motor diyorum çünkü Fiat markasının motorunu kullanıyor. ABS, ESP gibi güvenlik donanımlarını üreten firma zaten belli.

    Servis ve onarım için endişe ediyorsunuz anlarım, ama bugün Volkswagen servisleri oldukça yaygın, ancak düzgün işçilik ve hizmet sunmuyorlar.

    Kullanılan teknolojilerin hepsi aynı, aklı başında bir usta çok rahatça sorunu çözebilir.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Peki 1.150-1.200 bütçeniz olsaydı bu aracı mı alırdınız veya ne alırdınız?
  • 24-09-2023, 22:40:35
    #30
    Üyeliği durduruldu
    sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Peki 1.150-1.200 bütçeniz olsaydı bu aracı mı alırdınız veya ne alırdınız?
    bu aracı alırdım. yıl içerisinde sürpriz bir durum olmadığı sürece max. 8-10 bin km yapıyorum tatil vs. işimi fazlasıyla görür
  • 24-09-2023, 22:40:40
    #31
    Yorumlarda yazıldığı gibi belli başlı markalar dışında kötüdür gözüyle bakılıyor.
    Geçen araç değiştirme konusu oldu artık elektrikli araçlar revaçta diye babama tesla dedim ona bile laf etti.

    Araç yaygınlaşırsa anca algı yıkılır , o aracın yurtdışı yorumlarına falan bakın , ülkemizde kullanan kişilerin yorumlarına bakın.
    Direk o modelin yorumlarına bakın , marka daha önceki araçlarındaki problemleri düzeltmiş olabilir çünkü.

    Opel insignia sport aracım var , opeli çoğu kişi över geçen sene 40k km'de şanzıman bozuldu o zamanın parası ile 30k verdim bugün bozulsa 70kdan aşağı çıkamam. Bu araçlarda Kronik sorunmuş birde , çok sık yaşanıyormuş böyle kronik sorun mu olur

    Bilindik markalarda sorun olunca problem yok , şu araçta bu sorun çıksa yemediği laf kalmaz

    Tasarımı güzel ama hoşuma gitti.
  • 24-09-2023, 22:51:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarda yazıldığı gibi belli başlı markalar dışında kötüdür gözüyle bakılıyor.
    Geçen araç değiştirme konusu oldu artık elektrikli araçlar revaçta diye babama tesla dedim ona bile laf etti.

    Araç yaygınlaşırsa anca algı yıkılır , o aracın yurtdışı yorumlarına falan bakın , ülkemizde kullanan kişilerin yorumlarına bakın.
    Direk o modelin yorumlarına bakın , marka daha önceki araçlarındaki problemleri düzeltmiş olabilir çünkü.

    Opel insignia sport aracım var , opeli çoğu kişi över geçen sene 40k km'de şanzıman bozuldu o zamanın parası ile 30k verdim bugün bozulsa 70kdan aşağı çıkamam. Bu araçlarda Kronik sorunmuş birde , çok sık yaşanıyormuş böyle kronik sorun mu olur

    Bilindik markalarda sorun olunca problem yok , şu araçta bu sorun çıksa yemediği laf kalmaz

    Tasarımı güzel ama hoşuma gitti.
    Volkswagen'ın kullandığı DSG şanzıman bana göre çok güzel, ama sorunları ve ülkemizdeki yetersiz teknik insanlar yüzünden birçok insanın canını sıkıyor.

    DSG mekatronik yağ kaçağı ve DSG kavrama sorunu gibi problemlerle karşılaştığınızda, bugün 50-60 bin lira gibi yüksek maliyetlerle teknik hizmet alıyorsunuz, ancak bu da sorunu çözmüyor.

    Örneğin, Volkswagen Caddy 2020-2023 modelleri arasındaki araçlarda sürekli olarak airbag ışığı yanıyor. Servise götürdüğünüzde sadece hatayı siliyorlar. Servis açıklaması ise sensör arızası. Peki, çözüm nerede?
  • 24-09-2023, 22:51:51
    #33
    2-3 gün önce sürdüm aracı,şahsen beğendim.
  • 24-09-2023, 22:53:30
    #34
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç çok güzel. 6 ay önce test sürüşü yaptım. O zaman için fiyatı oldukça uygundu.

    Ülkemizde belirli başlı markalar dışında bu tür markalar yer edemez, ve bu markaların dışında kalan markaların hepsi kötüdür; bu algıyı yıkmak çok zor.

    Volkswagen, BMW, Mercedes, Renault, Peugeot gibi markaların dışındaki markaları alanlara başka bir gözle bakarlar

    Halbuki Volkswagen markası ve kullandıkları otomatik şanzıman oldukça sorunlu, ama buna rağmen Volkswagen algısını değiştiremezsiniz, bizim millette

    Örnek araçta kullanılan motor, Hyundai tarafından geliştirildi; bilindik motor diyorum çünkü Fiat markasının motorunu kullanıyor. ABS, ESP gibi güvenlik donanımlarını üreten firma zaten belli.

    Servis ve onarım için endişe ediyorsunuz anlarım, ama bugün Volkswagen servisleri oldukça yaygın, ancak düzgün işçilik ve hizmet sunmuyorlar.

    Kullanılan teknolojilerin hepsi aynı, aklı başında bir usta çok rahatça sorunu çözebilir.
    Hyundai motoru yok bunlarda
    Smartstream t-gdi kullanıyor hyundai
    Cherry tgdi acteco motoru kullanıyor.
  • 24-09-2023, 23:02:30
    #35
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hyundai motoru yok bunlarda
    Smartstream t-gdi kullanıyor hyundai
    Cherry tgdi acteco motoru kullanıyor.
    1.6 SQRF4J16 290T: 1,598 cc (1.6 L) turbocharged I4

    Evet, Hyundai motoru yok. Hyundai markalı araçlarda kullanılan 1.6 T-GDI motorunu geliştiren Kunpeng Power tarafından yapılmış.

    Kunpeng Power aynı zamanda Kia, Hyundai, GM, Suzuki, Nissan, Renault, VW gibi bilindik markalara üretim yapıyor.
  • 24-09-2023, 23:23:41
    #36
    Genelde araca sahip olmayanlar yüzünden ve Çin yüzünden bu araç dandik-teneke gibi düşünülüyor. Sadece “Çin” algısı yüzünden internette kötüleyenler dolu. Çin o sizin eskiden düşündüğünüz dandik ürünler üreten Çin değil . Arabayı kullananlar memnun ama sahip olmayan arkadaşları bir türlü memnun edemiyorlar. Avrupa’nın önlem almaya başladığı ‘çin arabaları’ bizim ülkemiz insanı için Çin malı olmaktan öteye gidemiyor . Araçlarda büyük yazılımsal hatalar olmaz ve parça sorunu yaşanmazsa Türkiye piyasasını domine edebilir. Piyasadaki dandik -1.000.000’a satılan araçlar yerine bu araç o fiyata alınabilecek en iyi araba şu anda.