Genelde araca sahip olmayanlar yüzünden ve Çin yüzünden bu araç dandik-teneke gibi düşünülüyor. Sadece Çin algısı yüzünden internette kötüleyenler dolu. Çin o sizin eskiden düşündüğünüz dandik ürünler üreten Çin değil

. Arabayı kullananlar memnun ama sahip olmayan arkadaşları bir türlü memnun edemiyorlar. Avrupanın önlem almaya başladığı çin arabaları bizim ülkemiz insanı için Çin malı olmaktan öteye gidemiyor

. Araçlarda büyük yazılımsal hatalar olmaz ve parça sorunu yaşanmazsa Türkiye piyasasını domine edebilir. Piyasadaki dandik -1.000.000a satılan araçlar yerine bu araç o fiyata alınabilecek en iyi araba şu anda.