Genelde araca sahip olmayanlar yüzünden ve Çin yüzünden bu araç dandik-teneke gibi düşünülüyor. Sadece “Çin” algısı yüzünden internette kötüleyenler dolu. Çin o sizin eskiden düşündüğünüz dandik ürünler üreten Çin değil . Arabayı kullananlar memnun ama sahip olmayan arkadaşları bir türlü memnun edemiyorlar. Avrupa’nın önlem almaya başladığı ‘çin arabaları’ bizim ülkemiz insanı için Çin malı olmaktan öteye gidemiyor . Araçlarda büyük yazılımsal hatalar olmaz ve parça sorunu yaşanmazsa Türkiye piyasasını domine edebilir. Piyasadaki dandik -1.000.000’a satılan araçlar yerine bu araç o fiyata alınabilecek en iyi araba şu anda.