Yorumlarda yazıldığı gibi belli başlı markalar dışında kötüdür gözüyle bakılıyor.
Geçen araç değiştirme konusu oldu artık elektrikli araçlar revaçta diye babama tesla dedim ona bile laf etti.

Araç yaygınlaşırsa anca algı yıkılır , o aracın yurtdışı yorumlarına falan bakın , ülkemizde kullanan kişilerin yorumlarına bakın.
Direk o modelin yorumlarına bakın , marka daha önceki araçlarındaki problemleri düzeltmiş olabilir çünkü.

Opel insignia sport aracım var , opeli çoğu kişi över geçen sene 40k km'de şanzıman bozuldu o zamanın parası ile 30k verdim bugün bozulsa 70kdan aşağı çıkamam. Bu araçlarda Kronik sorunmuş birde , çok sık yaşanıyormuş böyle kronik sorun mu olur

Bilindik markalarda sorun olunca problem yok , şu araçta bu sorun çıksa yemediği laf kalmaz

Tasarımı güzel ama hoşuma gitti.