• Kabul Edilen Cevap
    • 4 Beğeni
      Araç çok güzel. 6 ay önce test sürüşü yaptım. O zaman için fiyatı oldukça uygundu.

      Ülkemizde belirli başlı markalar dışında bu tür markalar yer edemez, ve bu markaların dışında kalan markaların hepsi kötüdür; bu algıyı yıkmak çok zor.

      Volkswagen, BMW, Mercedes, Renault, Peugeot gibi markaların dışındaki markaları alanlara başka bir gözle bakarlar

      Halbuki Volkswagen markası ve kullandıkları otomatik şanzıman oldukça sorunlu, ama buna rağmen Volkswagen algısını değiştiremezsiniz, bizim millette

      Örnek araçta kullanılan motor, Hyundai tarafından geliştirildi; bilindik motor diyorum çünkü Fiat markasının motorunu kullanıyor. ABS, ESP gibi güvenlik donanımlarını üreten firma zaten belli.

      Servis ve onarım için endişe ediyorsunuz anlarım, ama bugün Volkswagen servisleri oldukça yaygın, ancak düzgün işçilik ve hizmet sunmuyorlar.

      Kullanılan teknolojilerin hepsi aynı, aklı başında bir usta çok rahatça sorunu çözebilir.
  • 24-09-2023, 22:09:56
    #2
    çünkü çin
    • MOK
    MOK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-09-2023, 22:10:05
    #3
    piyasası o
  • 24-09-2023, 22:10:14
    #4
    Hocam arabanın piyasası o diğer ilanlarda hep o civarda.
  • 24-09-2023, 22:10:17
    #5
    Çokta ucuz değil 15k düşük yazmış diğer ilanlara göre oda acelesi var diyedir.
  • 24-09-2023, 22:10:32
    #6
    Chery teneke.
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-09-2023, 22:11:07
    #7
    Az kaldı almama hocam inşallah Çok sıkı takip ettiğim bir araç
  • 24-09-2023, 22:11:22
    #8
    Kurumsal PLUS
    hocam geçmişte inceledigim kadarıyla bunların hep sıkıntısı çıkıyor
  • 24-09-2023, 22:11:26
    #9
    Bu arabayı alanın aklı yoktur net