sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçekten tercihin focus mu ya 😂
Öyle deme 2023 sedanları ateş ediyor, bu çin malından daha çok prim yapar emin ol Ben fiesta kullandım 2 sene boyunca, ilk arabamdı acemiliğimi attım dağ bayır sürdüm. Yeri geldi vitesleri karıştırdım, yeri geldi arabayı boğarak götürdüm ya da yokuşlarda işkence ettim arabaya yine de tık demedi bir gün Focus hevesim vardı 3 ayda üzerine 200k binince yalan oldu benim için, gittim 23 hyundai i20 aldım ben de. Memnun muyum evet ama bir ford değil benim için.