• 06-09-2023, 19:37:13
    #10
    Lot sayısı azdı hocam temel sebebi bu
  • 06-09-2023, 19:37:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lot sayısı azdı hocam temel sebebi bu
    Giptada da bence 4 5 vericek hocam eskiden olsa 10 15 umudum vardı
  • 06-09-2023, 19:38:23
    #12
    bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.

    üstteki ifadeyi anlayamadım hocam ? @AnaBayin;

    birde şey sorcam bu halka arzını kaçırdık tarkimin mesela yarın borsa açılınca alabiliyor muyuz yada alması için önü açık emir verilebiliyor mu?
  • 06-09-2023, 19:39:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.

    üstteki ifadeyi anlayamadım hocam ? @AnaBayin;

    birde şey sorcam bu halka arzını kaçırdık tarkimin mesela yarın borsa açılınca alabiliyor muyuz yada alması için önü açık emir verilebiliyor mu?
    Emir verirsin hocam da şirketlerin botlarindan sıra gelmez sanırım 214 TL'lik lot düştü zaten herkese günde +20 koyacak ne yazık ki baya az düştü
  • 06-09-2023, 19:40:52
    #14
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emir verirsin hocam da şirketlerin botlarindan sıra gelmez sanırım 214 TL'lik lot düştü zaten herkese günde +20 koyacak ne yazık ki baya az düştü
    bu emir ve alım işi saat sırasına göre yapılmıyor yani ?
    ben emir versem 100. hesap olsam sıra bana gelmeyebilir yani önümdekiler tekrarı alım yapabilir diyorsunuz
  • 06-09-2023, 19:42:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu emir ve alım işi saat sırasına göre yapılmıyor yani ?
    ben emir versem 100. hesap olsam sıra bana gelmeyebilir yani önümdekiler tekrarı alım yapabilir diyorsunuz
    O kadar detay hiç bilmiyorum ama şoktayım yani adamlar borsaya nasıl para attı o paranın geçmesi 3 saat sürüyor zaten arz desen 2 gün oldu günde 2.5 3 saat alıma açıktı maks 6 saat alıma açık kaldı

    2.5 milyon insan nasıl buna katıldı halen anlam veremiyorum.
  • 06-09-2023, 19:44:26
    #16
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lot sayısı düştü hocam 15 20 oluyordu 3 4 hafta öncesi şimdi 2 3 4 5 oluyor.
    Eşit arz olduğu için ; toplam lot sayısı bölü katılımcı. Ve tarkimin toplam çok çok az lotuu var ve katılım yüksek
  • 06-09-2023, 19:45:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşit arz olduğu için ; toplam lot sayısı bölü katılımcı. Ve tarkimin toplam çok çok az lotuu var ve katılım yüksek
    6 saat açık kaldı hocam toplam alıma yani 2 günde 3+3 bu 6 saatte 2.5 milyon kişi aldı üstelik ziraat 1000 TL alt limit vs koymuştu. Buna rağmen bu katılımcı nasıl aldı ona sasiriyorum ben.
  • 06-09-2023, 19:49:54
    #18
    Katılımcı sayısı arttı.
    Eskiden 600k kişi giriyordu adam başı 100-120 lot alıyorduk
    Şimdi 3.8M kişi giriyor.

    GIPTA'da maksimum 12-13 lot verir git gide düşecektir. Ne zamana kadar? Bir parti halka arz patlayıp ilk günden taban yiyene kadar.