Katılımcı sayısı arttı.
Eskiden 600k kişi giriyordu adam başı 100-120 lot alıyorduk
Şimdi 3.8M kişi giriyor.

GIPTA'da maksimum 12-13 lot verir git gide düşecektir. Ne zamana kadar? Bir parti halka arz patlayıp ilk günden taban yiyene kadar.