RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.

üstteki ifadeyi anlayamadım hocam ? @AnaBayin;

birde şey sorcam bu halka arzını kaçırdık tarkimin mesela yarın borsa açılınca alabiliyor muyuz yada alması için önü açık emir verilebiliyor mu?
Emir verirsin hocam da şirketlerin botlarindan sıra gelmez sanırım 214 TL'lik lot düştü zaten herkese günde +20 koyacak ne yazık ki baya az düştü