Yani bugün tarkimde 2 gün arz oldu günde 2 3 saat arz oldu 2 lot düşmüş giderek düşmeye başladı lotlar. Hani dışarıdan alanları anladım da bu katılıma da uygun değildi. Nasıl oldu da bu kadar kişi girdi ? Böyle giderse 1/2 felan lot da düşer sanırım yani herkes her şeye giriyor sanırım. Ebebekteki durum dışarıdan girdiler onu az çok anlıyorum banka üstünden de bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.
Durumu tam çözemedim. Sizce böyle olmasının ana nedeni nedir ?
Lotlar neden düştü ?
28
●1.622
- 06-09-2023, 19:33:56Üyeliği durdurulduBu kadar gelmiyor hocam artık 😅Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2023, 19:34:58Bugün yapılan yeni açıklamalara göre halka arzlar artacak, katılımcıların artması için de çalışmalar yapılacakmış. Para tl olarak kalsın diye borsaya yönlendirme sağlanıyor. Uzun vadede faydası olması için bence minimim 10-20 bin tl borsa hissesine sahip olmayan hesaplar halka arza katılamamalı.
- 06-09-2023, 19:36:40Üyeliği durdurulduLot sayısı düştü hocam 15 20 oluyordu 3 4 hafta öncesi şimdi 2 3 4 5 oluyor.mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle