Yani bugün tarkimde 2 gün arz oldu günde 2 3 saat arz oldu 2 lot düşmüş giderek düşmeye başladı lotlar. Hani dışarıdan alanları anladım da bu katılıma da uygun değildi. Nasıl oldu da bu kadar kişi girdi ? Böyle giderse 1/2 felan lot da düşer sanırım yani herkes her şeye giriyor sanırım. Ebebekteki durum dışarıdan girdiler onu az çok anlıyorum banka üstünden de bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.
Durumu tam çözemedim. Sizce böyle olmasının ana nedeni nedir ?