bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.
üstteki ifadeyi anlayamadım hocam ?
@AnaBayin;
birde şey sorcam bu halka arzını kaçırdık tarkimin mesela yarın borsa açılınca alabiliyor muyuz yada alması için önü açık emir verilebiliyor mu?