RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu emir ve alım işi saat sırasına göre yapılmıyor yani ?
ben emir versem 100. hesap olsam sıra bana gelmeyebilir yani önümdekiler tekrarı alım yapabilir diyorsunuz
O kadar detay hiç bilmiyorum ama şoktayım yani adamlar borsaya nasıl para attı o paranın geçmesi 3 saat sürüyor zaten arz desen 2 gün oldu günde 2.5 3 saat alıma açıktı maks 6 saat alıma açık kaldı

2.5 milyon insan nasıl buna katıldı halen anlam veremiyorum.