AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emir verirsin hocam da şirketlerin botlarindan sıra gelmez sanırım 214 TL'lik lot düştü zaten herkese günde +20 koyacak ne yazık ki baya az düştü
bu emir ve alım işi saat sırasına göre yapılmıyor yani ?
ben emir versem 100. hesap olsam sıra bana gelmeyebilir yani önümdekiler tekrarı alım yapabilir diyorsunuz