Ev Sahibi ile Tartıştım.
84
●5.010
- 22-06-2023, 22:05:04semtinizi bilmiyorum ancak şuan ki dönemde Antalya da bu kadar talep varken bu kiraya oturduğunuz için ev sahibinize teşekkür etmelisiniz bence.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 22:06:19onu tabiki kabul etmeyin , arkadaşımız da 1 senelik zarftaki zam durumundan bahsediyor.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 22:06:57Ne yapalım hocam sokaklarda mı kalalım? İnsanlığın en temel hakkı barınmadır. Yıldan yıla zam yapan ev sahibi yılda iki kere zam yapmaya çalışıyor. Bir öğrenci olarak şahsen 4.000TL benim için şuanda para sizin için öyle olmayabilir ama. Kimse sormuyor ödeyebilecek misin diye.TheLek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 22:07:45Hocam sözleşmenizi yenileyini ve 4000 TL^'yi kabul ediniz. Bakamyınız burada şu kadar zam yok mahkemeye ver birşey olmaz dediklerine.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkeme en az 1 yıl sürüyor sen ev kirasını ödüyorsun ama onlarca örnek mevcut civar binada oturanların kiraları 2 -3 katyı olduğunuda kanıtlarsa mahkeme ev sahibini haklı bulur ve sendne geçmiş dönemim ödemelerin ibile talep edebilir.
Kısacası anlatacak olursa bence sus ve kabul et hocam. Whatsapp veya mesaj üzeridnen 1 yıl boyunca zam yapmayacağını söylüyorsunuz elinizde kanıt oluyor kafanızda rahat bir şekilde evde oturursunuz hocam.
4K kabul edip yeniden sözleşme yapınız. - 22-06-2023, 22:09:27Merhaba;
Sizi evinden çık deme hakkı yok. Bir yıllık kiralasanız dahi tahliye taahhütnameniz veyahut kira sözleşme bitimine 1 veya 2 ay kala ihtarname çekmez ise sizi keyfi o evden çıkaramaz. Malesef kira fiyatlar akıl alır seviyelerde değil.
Haklı haksız konuşmak bile mümkün değil. Her nasılsa herkez haklı. İşveren olarak geçimimi sağlıyorum çok şükür, benimde kiracım var. kendisinin efendi ve dürüt biri olduğunu biliyorum. Buna binayen kesinlikle zam rakamını o belirler. Evini dürüst ve helal yoldan geçindiren birini zor duruma düşürürek elde ediceğim dünyalık bana faydadan çok zarar verir. Belirmeliyim ki ödediği rakam olduğu bölgeye göre 5te1 ve bunu bilerek gönül rahatlı ile her ay bana zorlanmadan ödediği rakam gönül dairemde 5/100 oluyor. Zor günler geçirdiğimiz bu günler Rabbim herkezin yardımcısı olsun. Elbet bu günlerde geçicek.
Konumuza dönelim, kiralama dan itibaren beş yıl geçtikten sonra kira tespit davası ile %25 in üstünde zam yapabilir bunun haricinde %25 üstünde zam yapar ise CİMER e yazın gerekeni yaparlar.
Saygılar. - 22-06-2023, 22:10:25Hocam adam uyanık kendini düşünerek konuşuyor. 4.000TL için sözleşme yapmayacağını, 6.000TL'den sözleşme yapabiliriz dedi.UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 22:11:32Hocam şunu artık anlasanız iyi edersiniz. Barınma hakkınızı devletten talep edin ev sahibinden değil. Öğrenci iseniz yurtta kalın o zaman zorlanmayın. Girin bir otele ve '' Barınma hakkım '' diyerek bir odaya kendinizi kapatın o zaman ? Rabbim kimseyi zora sokmasın ama şu mantık cidden beni delirtecek duruma getirdi. Fark edersiniz ki barınma sorununu yaratanlar sorumluluğu almak yerine zam ve enflasyon oranları ile oynayıp Kiracı ve Sahibini birbirine kırdırıyor. Ama neden bu durumdayız diye soran yok ? Allah yardımcınız olsun ama özür dileyerek söylüyorum ki sizde durumu abartıyorsunuz.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle